hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Färgglatt draperi

Publicerad 2014-10-29 20:10:31 i papper,

Min nya utstansare är som jag skrivit tidigare något av det bästa jag köpt. En kväll satt jag och stansa ut en massa papperscirklar utan att veta vad jag egentligen ville göra med det. Det slutade med att jag gjorde ett draperi.
Det blev några högar cirklar.
Möt ut och långa längder du behöver och sy sedan ihop pappret med en symaskin.
Knyt om längderna på en träpinne.
Tuss var väldigt intresserad av det nya draperiet.

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2014-10-31 15:45:34

snyggt

Svar: Tack!
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela