hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Fredagsfika

Publicerad 2015-08-27 21:05:00 i Bakning,

Dessa goda ananasrutor lagade jag för några veckor sedan när jag behövde ha tag i låga konservburker till mitt bröllop, jag ska försöka visa bilder sen. De var väldigt goda och enkla att göra. Receptet hittar du här.
Jag saknar redan sommaren. Den är ju egentligen inte slut än men man känner ändå hösten i vinden och träden har börjat byta färg sakta men säkert. Värst av allt är ljuset. Solen orkar knappt ta sig över vårt hus så vårt trädäck ligger mest i skuggan.
Tur man har dessa bilder att njuta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela