hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Fredag!!

Publicerad 2015-09-11 20:16:42 i papper,

Då var det fredag igen och man kan ju inte direkt klaga. Denna vecka har jag lämnat 20 och gått över till 30 åring. I helgen ska jag få presenten av mannen och han är så nöjd med sitt köp. Jag håller på att bli galen! Vill ju veta vad som är så jäkla bra att ge mig.
Dagens pyssel är i alla fall drinkpinnar som man kan ha tex när man fyller år.
Vik 2 st ark silkespapper på mitten och klipp ut avlånga bitar.
Klipp ut strimlor ca 5 mm till den vikta kanten. Vik upp pappret.
Limma fast pappret på trägrillpinnar och låt torka.
Sen är det bara att göra en massa till alla gäster och i alla möjliga färger.
Nu ska vi hitta på någon god välkomstdrink till gästerna vi får nästa helg.

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2015-09-11 20:24:19

jättefina drinkpinnar! va kul med pyssel :)

Svar: Tack för det. Enkla att göra så det är kul att ha i drinkarna
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela