hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Fångar in hösten

Publicerad 2017-09-30 16:10:47 i Emelie,

Det är så otroligt skönt med helg och inte ha någon tid eller deadline att passa. Att gå upp när man orkar och ta dagen som den kommer. Det enda som har varit lite jobbigt är att det bygger om vår väg utanför och maskinerna nådde vårt hus kl 02 i natt. Puh, trodde huset skulle rasa. Jag fick gå ner och hålla i köksluckorna så inte allt glas skulle ramla ut. 
Det enda som jag har bokat denna helgen är att få nya gympaskor eftersom jag yxade sönder de andra. Det är först nu jag kan jag riktiga skor på mig igen. Annars ska jag bara njuta av att vara hemma. Det är också svårt för oss att ta oss ut någonstans pga vägen.
Så jag har passat på att vara i trädgården nu när solen ville titta fram lite. Men det är lite blåsigt. Imorgon tänkte jag sätta vårlökar.
En glad bukett fick följa med mig in. Jag håller på att bygga upp en ny trädgård och vill inte ta så mycket blommor förrän de har etablerat sig redigt. Men dessa sista blommor kunde jag inte låta bli.

Kommentarer

Postat av: Nathalie Isaksson

Publicerad 2017-09-30 17:13:15

Vilken underbar bukett, jag har varit kass på att plantera höstblommor och har i princip bara tagetes just nu, det är synd. Får ta nya tag till nästa år :)

Svar: Ja! Det är så kul när det är lite färg i trädgården från vår till höst :)
hantverkarsystrar.blogg.se

Postat av: Lena

Publicerad 2017-09-30 17:24:21

Vacker bukett 😊

Svar: Tack! Alla färgerna gör att man bli glad varje gång man tittar på den
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela