hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 23: Till den stressade

Publicerad 2014-12-23 10:16:40 i Allmänt,

Idag blir det till den stressade och vi tänkte att de behöver en spotifylista. Det är ju den nya versionen av blandbandet och cd:n. Sofie har satt ihop en lista för den som behöver varva ner.
 
  • Zamfir - The lonley Shepherd
  • John mayer - free fallin'
  • John petty And the heartbreakers - somthing good coming
  • James morrison - i won´t let you go
  • Sting - fields of gold
  • Bruce springsteen - philadelphia
  • Guns N roses - don´t cry
  • Boyce Avenue - glad you came
  • Simon & garfunkel - el condor pasa
  • Björn Afzelius - sång till friheten
  • Peter Broderick - with the notes in my ears
  • Enya - only time
  • John legend - i love, you love
  • Lars winnerbäck - om du lämnade mig n
  • Howie day - collide
  • Metallica - nothing else matters
  • UB40 - (Can´t help) falling in love
  • Sade - By your side
  • J. holiday - forever ain´t enough
  • Sam cooke - Bring it home to me
  • Jennifer rush - power of love
  • Josh groban -  you raise me up
  • Scorpions - wind of change
  • Shayne ward - Breathless
  • Alexandra burke - hallelujah
  • Paul baloche - open the eyes of my heart
  • Ron pope - a drop in the ocean
  • Simple plan - untitled
  • Kelly rowland - motivation
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela