hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 12: Sängkläder

Publicerad 2015-12-13 10:53:49 i Inredning, Målning,

Lucka nr 12 är sängkläder till ungdommen. Detta inlägg kom inte upp igår för det var problem med anslutningen här hemma. Men bättre sent än aldrig! Detta pyssel är kul att ge till någon som har mycket smileys i sitt liv.
Detta behövs:
  • Sängklädsel
  • tidningspapper
  • pensel
  • texilfärger
  • runda mallar
  • penna
Rita ut runda ringar där du vill ha smilysen. På kuddfodralet valde jag en större cirkel.
Och på täcket tog jag lite mindre. Måla i alla cirklarna och låt torka.
Fyll sedan i detaljerna.
När det har torkat så stryck fast färgen på baksidan. Sedan är det fritt fram att använde det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela