hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 18: Grafiska vaser

Publicerad 2015-12-19 12:12:59 i Inredning, Keramik,

Ops lite sen lucka 18 men jag var knappt hemma en sekund igår så jag hann inte sitta vid datorn. Så nu en dag sen är den här! Idag är det grafiska vaser gjorda av washitejp.
Ett snabbt pyssel att göra nu dagarna innan julafton och man inte har kommit på något att ge.
Tejpen har jag hittat på Lagerhaus, Designtorget och Panduro.
Som vanligt har jag hittat vaserna på loppis. Jag tycker om att piffa upp saker man hittar där. Bor man i Malmö finns det en hel drös kvar av dessa vita vaser kvar på Sopstationen.
Klistra fast den mönstret du vill ha på vaserna.
Redo att ges bort till någon man tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela