hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Min sommar

Publicerad 2016-08-12 19:03:40 i Emelie,

Det har knappt blivit något bloggande i sommar för jag har inte mått så bra. Därför har inte energin räckt till att pyssla eller sitta vid datorn. Men lite kul har faktiskt hänt som jag tänkte dela med mig nu.
Trädgården har fått nya former med hjälp av vår granne som är så snäll mot oss. Han har hjälpt oss att flytta den stora vallen vi hade på tomten. Så vi håller på att planera nytt och om jag orkar nästa vecka så ska jag planera mitt trädgårdsland. Så kul! Förresten om ni tittar noga på andra bilden på trädgården så ser ni en suddig stork.
Lite bäbismys blev det i början av sommaren men har sedan blivit lite lite av det så när jag träffade honom för en vecka sedan så skrek han varje gång jag rörde honom.
Mamma firades med jordgubbstårta
Mormor, mamma och jag tog en tur till Vismarlövs cafe och åt soppbuffe.
Njöt av jazz och krusbärskräm i Folkets park
Det blev en dagsrunda på Österlen med moren min.
Massa kattmys har det också blivit
Mannen och jag försökte se Jesper Rönndahl i Folkets park men det var så mycket folk så man kunde inte höra något. Men picknick fick vi iallafall.
Sedan blev det 90-talsfest i Pildammarna men nära och kära.
Dagen efter drog jag och min man över till Köpenhamn för att fira vår första bröllopsdag.
Och igår såg jag och min vän Billie the vision and the dancers på Pildammsteatern. Det var så härlig stämning med bra musik, dansande människor och några solstrålar i ansiktet. Det var då jag insåg att sommaren har ändå varit bra trots att den har varit otroligt jobbig. Och för att verkligen få in det bestämde jag mig för att göra detta inlägg så jag verkligen ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela