hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 11: Konfettitavlor

Publicerad 2016-12-11 21:38:21 i Inredning, papper,

Idag blev det en sen lucköppning. Det har varit mycket i helgen så jag har inte haft tid eller ork att sitta vid datorn. Men nu är jag här. Och bakom dagens lucka gömmer sig konfettitavlor. Väldigt enkelt pyssel man även kan inkludera barnen i.
Detta behöver man:
  • Konfetti (hittade dessa på TGR)
  • pensel
  • canvastavlor
  • decoupagelim
Pensla ett lager lim där du önskar lägga prickar. Lägg sedan ut ett lager konfetti och pensla över ett tunt tager lim. Låt torka och sedan är tavlorna klara.
En kul färgklick att ha på väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela