hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Ett enkel pyssel att starta året med

Publicerad 2016-01-05 17:24:30 i papper,

Det har blivit en lugn start på året. Jag och maken har tagit mig igenom alla säsonger av True blood så det har varit mycket degande. Men nu börjar vi sakta komma igång igen. Så jag tänkte ett enkelt pyssel får starta 2016.
Dessa askar fick sig ett nytt utseende med färg och dekorplast.
För länge sedan försökte jag mig på ett pyssel som inte blev klart så jag rev bort det och började om.
Askarna spraymålade jag och sedan klippte jag ut prickar i guldig dekorplast.

Kommentarer

Postat av: Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

Publicerad 2016-01-05 17:35:07

snyggt

Svar: tack!
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela