hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Ett gäng med betong

Publicerad 2016-01-13 22:08:02 i Betong,

Jag älskar betong. Det är ett tacksamt material att jobba med som man kan hitta på massa skoj. Jag upptäckte nu när jag hade städat undan julen att jag har gjutit väldigt många betongljusstakar. Vilket är perfekt nu för den kalla vintern som har dragit in.
När vi har byggt vårt uterum om några år vill jag har massa av dessa ljusstakar på bordet. Så jag får väl se till att gjuta massor.
Men nu står ett gäng och förgyller mitt köksbord.
Beskrivningen på ljusstakarna hittar ni HÄR.

Kommentarer

Postat av: Matilda Berlin

Publicerad 2016-01-14 14:11:52

Åhh vad jag älskar betong. Så snyggt och så enkelt =)

Svar: Jo, det är ett kul material. Man kan hitta på massor :)
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela