hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Nyår

Publicerad 2016-01-02 12:59:32 i Allmänt,

God fortsättning! Hoppas alla har haft en trevlig nyårskväll och dag. Vi hade väldigt trevligt i vår lilla håla.
Dukning gick i alla färger vi kunde hitta. Ville fira in det nya året med massa färg för att ge så mycket glädje som möjligt. Det behövs i våra liv. 2015 var inte mitt bästa år men det fanns så klart ljusglimtar.
Beskrivning på drinkpinnarna hittar ni här. Påfågeldrinkpinnarna och konfettin hittade jag på TGR.
Hattarna är från ÖB som har jag limmat fast glitter och årslapp på.
Det glada gänget minus mig.
Och lilla Kian som firade sin första nyår. Han klarade tom tolvslaget.
Stämingen efter 12-slaget.
Putte och Angelicka som gick ut med att de ska li föräldrar 2016. Och vår kära morbror till vänster som är snygg i tröjan i gav honom i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela