hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Bali

Publicerad 2017-04-17 20:40:10 i Emelie,

För ett år sedan var jag och min man på bröllopsresa på Bali. En perfekt tid att resa bort på för precis som i år kom kylan tillbaka och lagom till vi kom hem kom värmn på riktigt och sommaren på ingång. Nu har det iaf gått ett år och jag har knappt visat någon några bilder från vår resa. Så här på ett årsdagen kommer lite bilder.
Vi valde att bo på ett hotell under hela resan vilket var ovanligt så de tog extra hand om oss. Det var ett jätte fint hotell md bra frukost. Det tråkiga var att området runt var inte så intressant. Var inte så mycket att titta på.
Därför fick det bli lite utflyktr. Här tittar vi på textiltryck och vävning av tyger.
Norra Bali bjöd på fin natur med risfält och vulkan.
Tempelbesök var också ett måste
Maten bestod till huvudsak av ris om man ville äta balinesiskt. Men fanns så klart annat att välja på.
Kan inte fatta att ett år har gått. Tack till alla som gav oss denna upplevelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela