hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Jul i mitt hem

Publicerad 2015-11-29 19:48:22 i Emelie, Jul,

 
Första advent och julen är här. Bara en månad kvar på detta år. Ett år av både gott och ont. Jag hoppas att sista månaden är snäll mot oss.
Jag har spenderat 2 dagar att julpynta. Det tar betydligt längre tid än när vi hade vår lilla 2a. Tur jag hade tagit 2 dagar ledigt i veckan.
Min älskade pepparkaksgubbeljusstake jag hittade i Sälen en jul.
I köket håller jag mig till traditionell jul.
I hallen går jag över till lite mer färgglatt
I vanliga fall brukar inte tomtar och sånt komma upp förrän 2 veckor innan julafton men jag känner att jag inte kommer orka dra ner allt igen så jag körde på.
Den andra byrån i hallen fick bli modern. Jag älskar min stjärna jag hittade på Jotex.
TV-rummet har blandad stil. Vid tvn är det mer strikt.
Medan soffbordet fick extra allt. Som ni ser har jag flera adventsljusstakar men huvudstaken är denna som jag har visat på bloggen tidigare.
Bä fick så klart en luva också!
Varjedagskalendern fick också komma fram. Min man har tydligen varit snäll i år. Jag hoppas ni alla får en mysig 1a advent. Nu sitter jag och väntar på sista avsnittet av Bron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela