hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 20 & 21

Publicerad 2016-12-22 16:17:12 i Allmänt,

Tyvärr kom livet lite i mellan och jag har inte hunnit att sitta vid datorn. Jag kommer ligga en dag back även idag. Tyvärr har jag inte hunnit ta mycket bilder. Men bakom lucka lucka 20 är kryddblandning. Blanda ihop en rolig kryddblandning och ge bort i present. Tex tacokrydda för det som älskar tacomys eller en god dippblandning. Ovan har jag blandat torkad vitlök, vitpeppar, basilika och salt.
 
Lucka 21 är ett plastdjurshalsband. Eftersom plastdjur var en stor trend att pyssla med för något år sedan ha man en del liggandes. Vad passar inte bättre än att göra ett halsband av dem. Snurra ner en ögleskruv och häng i en kedja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela