hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Favoriter 2016

Publicerad 2017-01-17 21:30:38 i Allmänt,

Jag tänkte dela med mig av en liten sen lista av mina favoriter från 2016.
 
Bästa loppisfynd:
Det måste ändå vara min kökssoffa som vi fyndade för 200 kr en härlig vårdag. En fick en ny färg färg som matchar stolarna.
 
Favorit låt:
Magnus Carlsons version av Jill Johnssons Kärleken är. Helt underbar och vilken röst. Jag har nästan lyssnat sönder den.
 
Bästa resan:
Vår bröllopsresa till Bali.
 
Bästa film:
Jag älskar Suicide squad. Framför allt musiken som gjorde en stor del av den.
 
Bästa date:
En övernattning i Köpenhamn på vår bröllopsdag.
 
Bästa serie:
The Queen slukade jag på en vecka. En väldigt vacker serie om Queen Elizabeth II tidigare år som drottning.
 
Bästa pyssel:
Det var svårt att välja men denna betonghylla var kul att göra.
 
Bästa beslut:
Att byta jobb.
 
Roligaste projekt:
Trädgården! Vi har möblerat om och rensat allt för att sätta en massa kul. Och framför allt har jag kunnat plantera en massa kul. Nu ska det förhoppningsvis bli massa färg i trädgården.
 
Roligaste händelse:
Fia som fick sin Emma på ett fint höstbröllop. Och min vän Pernilla som fick sin Micke dagarna innan jul.
 
Ser framemot 2017:
Trädgården som ska fortsättas formas. Mitt trädgårdsland ska ta fart under våren och det ska bli kul att planera den.
Alla bäbisar som ska ploppa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela