hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Krossade blå tallrikar = nya krukor

Publicerad 2018-02-20 11:40:00 i Mosaik,

Det råkade bli några nya krukor under julledigheten och nu har jag tagit tag i att planera om blommorna så krukorna fick lite fyllning.
Jag älskar kombinationen blå och terrakotta. Tallrikarna hittade jag på loppis för några kronor. De krossade jag med en hammare och limmade på. När limmet torkat fogade jag.
Nu skulle jag vilja bygga ett blombord till krukorna så de kan stå snyggt i hörnan av sovrummet. Ska bara bestämma vilka av skisserna jag ska testa mig på att bygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela