hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 23: Ordspråk

Publicerad 2015-12-25 08:54:18 i Inredning,

(Detta inlägg skulle kommit den 23e men blogg.se klyddade så fick inte ut några inlägg på 2 dagar)
Dan före dan! Inte mycket kvar. Idag ska jag och Sofie in i Malmö och njuta och ta en lunch ihop. Vi ska även fixa för kvällens anti jul middag. I år ska vi göra dumplings. Men för att återgå till vår lucka så har vi idag gjort ordspråk man kan skriva ut och rama in. En snabb julklapp att ge bort.
Skriv de ordspråken du tycker passar till personen, skriv ut det och sätt i en ram. Klart!
Dessa är mina favoriter.
Framför allt citatet med ensamheten eftersom jag tycker om att vara själv en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela