hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 4: Bokgömma

Publicerad 2015-12-04 10:27:00 i Inredning, Jul, Återbruk,

Dagens lucka går till den som vill gömma hemligheter
Jag har sett dessa bokgömmor tidigare och kände att jag vill också göra en sådan. Det var perfekt nu efter bröllopet eftersom jag fick böcker över som jag hade som dekoration.
Det som behövs är en liten korg, böcker, såg och limpistol.
Kolla så att böckerna täcker korgen. Det ska vara 1 bok på var sida om korgen som inte ska sågas. De övriga ritas ut och sågas.
Limma fast ena sidan och fyll på med de sågade böckerna. Avsluta med att sätta fast på den andra sidan.
Nu är det fritt fram att gömma lite hemligheter där bakom.
Trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela