hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Lucka 8: Krukgubbar

Publicerad 2015-12-08 09:23:00 i Inredning, Jul,

Bakom dagens lucka gömmer sig dessa krukgubbar att ge till någon som behöver något kul i fönstret.
Det var en utmaning att ta bilder på gubban utan att det stod en katt och tuggade på gräset.
Det som behövs är en rund kruka, avlång kruka, lim och färg.
Limma ihop båda krukorna.
Jag spraymålade grunden vit.
Måla sedan dit detaljerna.
Sen kan man byta frisyr på dem när man känner för det.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-12-09 17:35:01

Ååh det här är på riktigt det roligaste jag sett på länge, vilken rolig idé! Gillar er julkalender jättemycket, kreativa pyssel varje dag och framförallt NYA idéer som man inte redan sett flera gånger nästan överallt. Jag uppskattar all tid ni måste lagt ner på kalendern :)

Svar: Vilken underbar kommentar! Tack så mycket att du uppskattar det <3
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela