hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Projekt sovrum: tillfälligt sängbord

Publicerad 2015-09-23 18:43:58 i Inredning,

Jag har saknat sängbord sedan vi gjorde om sovrummet. Min man har en lite byrå. Men planen är att det ska bli matchande bord någon dag när jag kommer fram till vad v vill ha.
Så detta bord fick hoppa in och agera mitt sängbord så länge.
Jag köpte det för någon liten slant på Jysk och skulle egentligen ha det som ett lite blombord i en hörna. Alla ställen man kan få in blommor är bra.
Jag målade alla delar vitt innan jag monterade ihop det.
Sedan spraymålade jag med guld på några delar för det skulle bli ett roligare bord.
Lådan fick bottnen klädd i marmordekor.
Nästa projekt blir nog en sänglampa. Denna är bara så ful och den ger dåligt ljus. Vi får se vad man kan komma överens om här hemma.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2015-09-23 18:50:03

Så fint det blev, vilken förändring.så kul.
Maria

Svar: Tack så mycket :)
hantverkarsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela