hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

Julemys

Publicerad 2016-12-07 20:26:07 i Jul,

Jag har inte tagit så mycket bilder på juldekorationen i år. Men idag gjorde jag färdigt dessa hyasintdekoartioner som jag bara älskar. Guld glasen hittade jag på loppis. Önskar det fanns fler för hade velat ha det till olika dukningar man ska ha.
Idag skulle vi egentligen handla julklappar men jag hade inte energin så njuter hemma istället. Skjuter upp det till nästa vecka istället. Har inte så många julklappar kvar att handla.
Hemma luktar det jul och jag har njutit av väldigt många clementiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela