hantverkarsystrar.blogg.se

En pysselblogg

En mjukare ton

Publicerad 2017-09-28 20:08:48 i Inredning, Målning,

Vi har ju renoverat ovanvåningen i vårt hus och sakta men säkert börjar saker bli klara. Jag passar på att ge vissa möbler ett nytt utseende som ska passa in. Denna byrå från Ikea målade jag om med ovanvåningens färger. Ett stort lyft tycker jag!
Den är betydligt lugnare nu och tom med min man som inte gillade den innan tycker den passar väldigt bra i sin nya hörna.
Tidigare såg det ut som påskharen hade varit framme med påskens färger. På tal om påsk så satt jag faktiskt äromdagen och ville ha påsk. Jag ville se hur min trädgård växe fram nästa år med allt nytt jag har satt.
Nu ska den fyllas upp med filmr eftrsom vi flyttar upp filmavdelningen i en av hörnorna. Mer bilder på resten av ovanvåningn kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min sida där jag delar med mig av vad jag pysslar med.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela